საწრეო მუშაობა მათემატიკაში მე-3კლასი


   საწრეო    მუშაობა

წრის სახელწოდება:   „ცოდნა თან დასდევს მცოდნელსა“

წრის ხემძღვანელი: გ. ბულისკერია

სკოლა:   სსიპ ქაქუცა ჩოლოყაშვილის  სახელობის ქალაქ თბილისის 178-ე საჯარო სკოლა


მათემატიკის წრის დახასიათება

სხვადასხვა სასწავლო-სახლისო და დამხმარე მასალების გამოყენება განაპირობებს საწრეო მუშაობაში  მოსწავლეებში  მათემატიკისადმი    ინტერესის გაღვივებას,  ცოდნის გაღრმავება და კვლევითი  უნარების განვითარებას. საგაკვეთილო პროცესში გამოვიყენებ სხვადასხვა აქტივობებს, სავარჯიშოებს, დამხმარე მასალას, ამოცანებს  და თავსატეხებს. ყურადღებას გავამახვილებ მათემატიკური უნარ-ჩვევების (მსჯელობა, კომუნიკაცია, ამოცანების ამოხსნის უნარი) განვითარებაზე.იმუშავებენ გაკვეთილზე მიღებული მათემატიკური საკითხების გაღრმავება-განმტკიცებაზე,რაც მოსწავლეებს დაეხმარება გააუმჯობესონ ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული შედეგები.მოსწავლეები შეძლებენ სიძნელეებისადმი შიშის დაძლევის და გაითავისებენ რომ მათემატიკა არ არის ცალკე განყენებული რიცხვების უაზრო კორიანტელი არამედ მჭიდროდაა დაკავშირებული ჩვენს ყოველდღიურ ცხოვრებასთან. მოსწავლეებს  შევთავაზებ მრავალფეროვან აქტივობებს, მეცადინეობა ხალისიანი და საინტერესო რომ გამოვიდეს. გამოვიყენებ შემდეგ რესურსებს: დაფა, ცარცი, თაბახის ფურცლები, მაგნიტური დაფა, პროექტორი,საჩვენებული ჯოხი, მანიპულატივები, ბუკები, დავალების ბარათები, ფერადი წებოვანი ფურცლები, შუქნიშნის ბარათები.

წრის მიზანი :

  • მათემატიკაში ნიჭიერ მოსწავლეთა გამოვლენა,მათი ცოდნისა და მათემატიკური და ლოგიკური  აზროვნები განვითარება.
    მოსწავლეთა შემოქმედების უნარის წარმოჩენა.
  • საგნობრივი პროგრამის შინაარსში მოცემული მათემატიკურ ციფრების,რიცხვების  მოქმედებათა ნიშნებისა და მოქმედებების გაცნობა.
  • მათემატიკის გამოყენებით ცხოვრებისეული ამოცანების გადაჭრა, სახალისო აქტივობებისა და დამხმარე მასალების გამოყენება,
  • გეომეტრიული ფიგურების გაცნობა და შესწავლა.


                     
წრის სახელწოდება:   „ცოდნა თან დასდევს მცოდნელსა“

წრის ხემძღვანელი: გ. ბულისკერია

სკოლა:   სსიპ ქაქუცა ჩოლოყაშვილის  სახელობის ქალაქ თბილისის 178-ე საჯარო სკოლა


მათემატიკის წრის დახასიათება

სხვადასხვა სასწავლო-სახლისო და დამხმარე მასალების გამოყენება განაპირობებს საწრეო მუშაობაში  მოსწავლეებში  მათემატიკისადმი    ინტერესის გაღვივებას,  ცოდნის გაღრმავება და კვლევითი  უნარების განვითარებას. საგაკვეთილო პროცესში გამოვიყენებ სხვადასხვა აქტივობებს, სავარჯიშოებს, დამხმარე მასალას, ამოცანებს  და თავსატეხებს. ყურადღებას გავამახვილებ მათემატიკური უნარ-ჩვევების (მსჯელობა, კომუნიკაცია, ამოცანების ამოხსნის უნარი) განვითარებაზე.იმუშავებენ გაკვეთილზე მიღებული მათემატიკური საკითხების გაღრმავება-განმტკიცებაზე,რაც მოსწავლეებს დაეხმარება გააუმჯობესონ ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული შედეგები.მოსწავლეები შეძლებენ სიძნელეებისადმი შიშის დაძლევის და გაითავისებენ რომ მათემატიკა არ არის ცალკე განყენებული რიცხვების უაზრო კორიანტელი არამედ მჭიდროდაა დაკავშირებული ჩვენს ყოველდღიურ ცხოვრებასთან. მოსწავლეებს  შევთავაზებ მრავალფეროვან აქტივობებს, მეცადინეობა ხალისიანი და საინტერესო რომ გამოვიდეს. გამოვიყენებ შემდეგ რესურსებს: დაფა, ცარცი, თაბახის ფურცლები, მაგნიტური დაფა, პროექტორი,საჩვენებული ჯოხი, მანიპულატივები, ბუკები, დავალების ბარათები, ფერადი წებოვანი ფურცლები, შუქნიშნის ბარათები.

წრის მიზანი :

  • მათემატიკაში ნიჭიერ მოსწავლეთა გამოვლენა,მათი ცოდნისა და მათემატიკური და ლოგიკური  აზროვნები განვითარება.
    მოსწავლეთა შემოქმედების უნარის წარმოჩენა.
  • საგნობრივი პროგრამის შინაარსში მოცემული მათემატიკურ ციფრების,რიცხვების  მოქმედებათა ნიშნებისა და მოქმედებების გაცნობა.
  • მათემატიკის გამოყენებით ცხოვრებისეული ამოცანების გადაჭრა, სახალისო აქტივობებისა და დამხმარე მასალების გამოყენება,
  • გეომეტრიული ფიგურების გაცნობა და შესწავლა.


                     
 წრის მოსწავლეთა  სია:


1.ანდრიაშვილი ქეთევან
2.ბრეგვაძე დავით
3.გოგუა სესილი
4.ერკოშვილი ანანო
5.მათიაშვილი ლიზი
6.ცერცვაძე გიორგი
7.როსტიაშვილი სალომე
8. ნაცვრიშვილი ცოტნე
9.კაპანაძე გიორგი
10.ოდიკაძე ელენე
11.კიკნაველიძე ანა
12. ომანაძე რომა
13.ცხვედაძე ელენე

14.ჯერიაშვილი ანუკი



                                                              წრის  პროგრამა
                                                        მე-3/4 კლასი
                            2018-2019 სასწავლო წელი, I  სემესტრი
               მეცადინეობა  ჩატარდება კვირაში ერთხელ,პარასკევს ,გაკვეთილების შემდეგ.
N
თარიღი
                               თემის დასახელება
საათების რაოდენობა
1
05.10.2018   
პითაგორას ცხრილი
1
2
12.10.2018
უცნობი თანამამრავლის პოვნა
1
3
19.10.2018
მოქმედებათა შესრულების თანმიმდევრობა
1
4
26.10.2018
ტოლობა და უტოლობა
1
5
02.11.2018
უცნობი გამყოფისა და გასაყოფის პოვნა
1
6
09.11.2018
რიცხვის რამდენჯერმე გადიდება
1
7
16.11.2018
რიცხვის რამდენჯერმე შემცირება
1
8
23.11.2018
ნაშთიანი გაყოფა
1
9
30.11.2018
მრგვალი რიცხვების გამრავლება და გაყოფა
1
10
07.11.2018
ტეხილი.ტეხილის სიგრძე
1
11
14.11.2018
სამკუთხედის პერიმეტრი
1
12
21.11.2018
კვადრატის პერიმეტრი
1
13
28.11.2018
შემაჯამებელი წერა
1



დასწრების აღრიცხვა
                                 მასწავლებელიგულთამზე ბულისკერია

N
გვარი
სახელი
თარიღი
ხელმოწერა
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11




12




13




14





                 მოსწავლის კითხვარი
            გვარი ,სახელი ----------------------------------------------
1.        დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია მათემატიკის წრის შექმნის შესახებ?

 )დიახ           ) არა

2.                    საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები გეხმარებოდათ თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში?
               )დიახ           ) არა

3.                    საწრეო მუშაობის დროს მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი?
              )დიახ           ) არა
4.                    იყო თუ არა მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო?
               )დიახ           ) არა
      5. რამდენი ქულით შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?
            1    2    3    4    5    6    7    8    9    10

                              
  მშობლის კითხვარი
             გვარი ,სახელი ----------------------------------------------
1.        დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია მათემატიკის  წრის შექმნის შესახებ?

             )დიახ           ) არა

2.                    საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები ეხმარებოდა თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში თქვენს შვილს?
             )დიახ           ) არა

3.                    საწრეო მუშაობის დროს მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი თქვენი შვილისთვის?
               )დიახ           ) არა

4.                    იყო თუ არა შექმნილი მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო მოსწავლეთათვის?
               )დიახ           ) არა

5.                    რამდენი ქულით შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?

         1    2    3    4    5    6    7    8    9    10

         მასალები იხილეთ  ბლოგზე: https://tamta1234.blogspot.com/

                                                                               საწრეო მუშაობა მათემატიკაში

შეხვედრა N 1

დღეს05.10.2018 წელს  ჩატარდა პირველი საწრეო მუშაობა მათემატიკაში.პირველი სამუშაო შეხვედრის დროს ვისაუბრეთ საწრეო მუშაობის როლსა და მნიშნელობაზე  მოსწავლის ცხოვრებაში, შევადგინეთ შეხვედრების გრაფიკი და შესასრულებელი სამუშაოების თემატიკა, გავითვალისწინე მოსწავლეთა ინტერესები, ჩავინიშნე მათი მოთხოვნები, რაც გავითვალისწინე მუშაობის პროცესში.
ასევე ამ დღეს ჩავატარე ასეთი აქტივობა მათემატიკის წრეში მოსახვედრად.  ,,ემემდემსი,,კამფეტის  წითელი  და ყვითელი ფერის ამოღებით ხვდებოდნენ მათემატიკის წრეში, ამის შემდეგ იმ მოსწავლეებს ,რომლებიც მოხვდნენ მათემატიკის წრეში  დაურიგე განცხადების ფორმები, რომელიც მოსწავლეებმა შეავსეს


























  წრის მუშაობის ამსახველი ფოტომასალა



















Комментариев нет:

Отправить комментарий